#فارس
#فارس_مدرسه_الزهراس_آباده_طشک
#نشست_علمی_پژوهشی
#کانون_قلم
تغییر ذائقه مردم، عامل عوض شدن نگرش آنها نسبت به دستاوردهای انقلاب می باشد.
پرسش و پاسخ در موضوع گفتمان انقلاب، دستاورد 40 ساله وآینده پیش رو در مدرسه علمیه الزهرا آباده طشک
به گزارش پایگاه خبری-اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، مدرسه علمیه الزهرا(س) آباده طشک با حضور طلاب نشستی با موضوع« پرسش و پاسخ در موضوع گفتمان انقلاب، دستاورد 40 ساله و آینده پیش رو »، تاریخ 23/11/97 در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار نمود.
در این جلسه آقای اکبر الله وردی مسول عقیدتی – سیاسی سپاه برادران گفت: ایران تنها کشوری است که که آمریکا قصد داشته با تحریم ها انقلاب اسلامیش را تعطیل کند ولی الان خود آنها هستند که تعطیل شده اند. این40 سالگی انقلاب اسلامی را باید معقولانه دید و برای همه محرز است که با همه کارشکنیهای دشمن در فضای رسانه ها این بار هم انقلاب توانست به بهترین شکل اجرا شود. بطوری که فرانسه دو ماه است که با مردمش در گیر است و شبکه بی بی سی که ادعای راستگوترین شبکه دنیا را دارد فقط به اطرافش به اطرافش نگاه میکند که انقلاب ما تمام شده یا خودش.
وی در ادامه افزود: چهل سالگی انقلاب ما یک چهل سالگی پر فراز و نشیب است، رهبری وقتی می فرماید آینده روشن است یعنی دارد رو به جلو می رود و همه این اختلافات بخاطر مسیر رو به پیشرفت ما می باشد. با مقایسه پیشرفتها در قبل و بعد از انقلاب در زمینه های مختلف براحتی می توان قضاوت نمود مثلا در زمان 53 ساله حکومت پهلوی ما فقط 700 پزشک داشتیم در حالی که الان بیش از 84 هزار پزشک داریم. و دزدی 61 میلیون دلار و 384 چمدان الماس و … را هنگام خروج از ایران را می توان سند دست پاک نبودن آن دانست.
آقای الله وردی در زمینه پیشرفته بودن ایران در زمان اضافه کرد که: اگر در آن زمان پیشرفت و یا تولیدی دیده می شد در جهت منافع شخصی خودِ شاه بوده است نه مثل الان که خدمات و پیشرفتها در جهت منافع کشور و عموم مردم می باشد. هر چند که مردم از عملکرد بعضی دولت مردان گله مند هستند و حق آنها هم هست ولی هیچ گاه بپای اسلام و انقلاب نمی گذارند . همیشه در صحنه هستند. و بعضی از مسولین خودباخته باید این حرف امام خمینی(ره) که آمریکا شیطان بزرگ است را آویزه گوش خود کنند نه به عنوان یک تعارف در نظر بگیرند. و اینکه گفته می شود وضع الان بدتر از زمان پهلوی است؛ بخاطر عوض شدن توقعات، بالا رفتن تجملات و زیاد شدن چشم و هم چشمی بین مردم می باشد نه انقلاب.
وی در آخر به وظیفه طلاب اشاره نمود و گفت: طلاب باید از لحاظ علمی و بینشی پیشرفت کرده و با دیدن واقعیتها دست انقلاب را بگیرند. مرجع تقلید باید جلوی بعضی مسولین را بگیرند و طلاب خواهر باید در مسائل زنان مطالبات دقیقی داشته باشند تا بتوانیم از شکاف بین حوزه و جامعه جلوگیری کنیم.

1550650505__20190212_112350.jpg

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت



[دوشنبه 1397-12-20] [ 12:38:00 ب.ظ ]