کانون پژوهشی مدرسه علمیه الزهرا (س)آباده طشک
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   


آذر 1396
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  








جستجو





  تابلو کانون در هفته پژوهش   ...

#هفته_پژوهش_فارس
#تابلو_کانون
تابلو_کانون_هفته_پژوهش

1513420690_.jpg

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت



[چهارشنبه 1396-09-29] [ 12:39:00 ب.ظ ]





  بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش   ...

#هفته_پژوهش_فارس
#نمایشگاه
#بازدید_طلاب_نمایشگاه
بازدید طلاب از نمایشگاه کتاب و آثار علمی طلاب و اساتید در هفته پژوهش

1513489358_.jpg

1513489358_.jpg

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت



 [ 12:38:00 ب.ظ ]





  تابلو کانون در هفته پژوهش   ...

#هفته_پژوهش_فارس
#نمایشگاه_آثار_علمی_طلاب_اساتید_کتاب

151358205120171213_122318.jpg

151358205020171213_122418.jpg

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت



 [ 12:38:00 ب.ظ ]





  وحدت حوزه و دانشگاه در هفته پژوهش   ...

#هفته_پژوهش_فارس
#وحدت_حوزه_دانشگاه
#مدرسه_علمیه_الزهرا(س)_آباده_طشک
روز وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در هدف
به مناسبت هفته پژوهش و روز وحدت حوزه و دانشگاه در تاریخ 27/9/96 کارکنان ، طلاب و فارغ التحصیلان حوزه علمیه الزهرا س آباده طشک در کارگاه مهارتهای مدیریت و کنترل خشم در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده طشک شرکت کردند.
در این کارگاه «آقای رنجبر »مشاور درمانگاه امام هادی(ع) آباده طشک ضمن بیان انواع هیجانات و تعریف خشم ، مهارتهای کنترل خشم وانواع برخورد افراد نسبت به آن گفت: واکنش افراد در مقابل خشم به انواع منفعلانه ، پرخاشگری، ترکیبی از منفعلانه و پرخاشگری، قاطعانه و مقتدرانه تقسیم می شود که بعد از تحلیل محاسن و معایب هر کدام از آنها موارد اول ، دوم وسوم به این دلیل که معایب هر کدام از آنها از محاسنشان بیشتر است در برابر خشم ناکارآمد می باشند و تنها واکنش قاطعانه و مقتدارنه که به طور مستقیم و با حفظ احترام و دفاع از حقوق خود می باشد می تواند به عنوان بهترین نوع واکنش در مقابل خشم باشد.
در این کارگاه کتاب «راهنمای خود مراقبتی جوانان » به شرکت کنندگان اهدا شد تا در جلسات بعدی در آزمون گواهی طرح سلامت شرکت کنند.

1513760130_.jpg

1513760130_2.jpg

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت



 [ 12:37:00 ب.ظ ]





  نشست هفته پژوهش   ...

#هفته_پژوهش_فارس
#نشست
#مدرسه_علمیه_الزهرا(س)_آباده_طشک
درمدرسه علمیه خواهران الزهرا س آباده طشک بیان شد
پژوهش حرفه ای و استانداردهای پژوهشی
همزمان با هفته پژوهش، نشست پژوهشی با موضوع « پژوهش حرفه ای و استانداردهای پژوهشی » به منظور آشنایی طلاب نسبت به باید و نباید های امور تحقیقاتی با حضور جمعی از طلاب در سالن اجتماعات مدرسه تاریخ 26/9/96 برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری-اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران در این جلسه «خانم پریجان خواجه» مدیر مدرسه با اشاره به اهمیت پژوهش گفت: پژوهش به امری هدفمند با روش خاص به منظور رسیدن به جواب مساله گفته می شود و در واقع فرایندی منطقی و معقول است که هدف آن کشف روابط بین پدیدارها است.
وی در ادامه به مهارتهای حرفه ای پژوهش از جمله مطالعه همراه با فیش برداری، نظم، یادداشت برداری از اندیشه های خود، نوشتن اطلاعات کتاب شناسی منابع و ماخذ، تهیه کردن رئوس مطالب گزارش پژوهش، یادگیری چگونگی انجام مطالعات دینی و داشتن هدف اشاره کرد و گفت : استاندارهای پژوهشی هر مرکز با توجه به آیین نامه ها تعریف می شود. در مدارس علمیه خواهران، تحقیقات پایانی باید دارای بخش بندی ، فصل بندی و زیرفصل باشد. و تعداد صفحات آن کمتر از 60 صفحه و بیشتر از120 نباشد.

1513760342_2.jpg

1513760341_.jpg

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت



 [ 12:36:00 ب.ظ ]





  نشست هفته پژوهش   ...

#هفته_پژوهش_فارس
#نشست
#مدرسه_علمیه_الزهرا(س)_آباده_طشک

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران الزهرا س آباده طشک خبر داد
برگزاری نشست پژوهشی به مناسبت هفته پژوهش
همزمان با هفته پژوهش، نشست پژوهشی با موضوع « نیاز سنجی،مساله یابی و پاسخ گویی علمی به نیازهای جامعه » به منظور آشنایی طلاب با مساله و رابطه آن با موضوع تحقیق و با حضور جمعی از طلاب در سالن اجتماعات مدرسه تاریخ 25/9/96 برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری-اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران در این جلسه «خانم صدیقه میرشکاری» معاون پژوهش مدرسه با اشاره به انواع نیازهای فردی و اجتماعی گفت: همین نیازها عامل به وجود آمدن و دغدغه مند شدن ذهن افراد می با شد که به دنبال آن این نیازمندی ها تبدیل به مساله می شوند .اولین گام در هر تحقیق انتخاب موضوع است که فرمول و قاعده خاصی برای آن وجود ندارد ولی می توان از راه های تجارب شخصی، کنجکاوی در اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه ها، بهره گیری از دانش قلمرو تخصصی، تمایل به حل یک مساله، توجه به ارزش های فردی و مواجهه با مساله ای پژوهشی در زندگی روزمره، عنوان تحقیق را انتخاب کرد.
وی افزود: بعد از اینکه مساله در ذهن افراد به وجود آمد آن را تبدیل به موضوع نموده که عنوان موضوع باید دارای شرایط استاندارد باشد و در مرحله آخر فرد با تحقیق و جستجو در منابع علمی و تحقیقاتی از جمله کتاب و منابع الکترونیکی می تواند پاسخ گوی نیازهای فردی و شخصی وهمچنین اجتماعی افراد باشد.

1513760422_.jpg

1513760422_2.jpg

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت



 [ 12:36:00 ب.ظ ]





  هفته پژوهش   ...

#هفته_پژوهش_فارس
#نشست
#مدرسه_علمیه_الزهرا(س)_آباده_طشک

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران الزهرا س آباده طشک خبر داد
برگزاری نشست پژوهشی به مناسبت هفته پژوهش
همزمان با هفته پژوهش، نشست پژوهشی با موضوع « نیاز سنجی،مساله یابی و پاسخ گویی علمی به نیازهای جامعه » به منظور آشنایی طلاب با مساله و رابطه آن با موضوع تحقیق و با حضور جمعی از طلاب در سالن اجتماعات مدرسه تاریخ 25/9/96 برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری-اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران در این جلسه «خانم صدیقه میرشکاری» معاون پژوهش مدرسه با اشاره به انواع نیازهای فردی و اجتماعی گفت: همین نیازها عامل به وجود آمدن و دغدغه مند شدن ذهن افراد می با شد که به دنبال آن این نیازمندی ها تبدیل به مساله می شوند .اولین گام در هر تحقیق انتخاب موضوع است که فرمول و قاعده خاصی برای آن وجود ندارد ولی می توان از راه های تجارب شخصی، کنجکاوی در اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه ها، بهره گیری از دانش قلمرو تخصصی، تمایل به حل یک مساله، توجه به ارزش های فردی و مواجهه با مساله ای پژوهشی در زندگی روزمره، عنوان تحقیق را انتخاب کرد.
وی افزود: بعد از اینکه مساله در ذهن افراد به وجود آمد آن را تبدیل به موضوع نموده که عنوان موضوع باید دارای شرایط استاندارد باشد و در مرحله آخر فرد با تحقیق و جستجو در منابع علمی و تحقیقاتی از جمله کتاب و منابع الکترونیکی می تواند پاسخ گوی نیازهای فردی و شخصی وهمچنین اجتماعی افراد باشد.

1513760660_2.jpg

1513760660_.jpg

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت



 [ 12:35:00 ب.ظ ]





  گزارش پژوهشی   ...

#گزارش_ساعات_پژوهشی
مدرسه علمیه الزهرا(س) آباده طشک در سالن اجتماعات تاریخ 96/9/25 جلسه دوم آشنایی با اینترنت را با موضوع «منابع الکترونیکی پژوهش » را برگزار نمود. در این جلسه خانم میرشکاری طلاب را با انواع منابع الکترونیکی پژوهش از جمله انواع سایتهای علوم انسانی، پایگاههای قرآنی، کتابخانه های دیجیتالی، پایگاههای اطلاع رسانی پیامبر اعظم(ص) ، مراجع و علما آشنا نمود. و در آخر هم خانم طهاندار به سوالات و اشکالات طلاب در مورد مهارتهایی که تا کنون آموزش داده شده بود پاسخ دادند.

1513417937_.jpg

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت



 [ 11:47:00 ق.ظ ]





  #آموزش_پست الکترونیکی #آموزش_ساخت_وبلاگ #آموزش_سامانه_پژوهشی   ...

#آموزش_پست الکترونیکی
#آموزش_ساخت_وبلاگ
#آموزش_سامانه_پژوهشی
معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) آباده طشک در تاریخ 96/9/29 کارگاه آموزشی ساخت پست الکترونیکی، وبلاک و آشنایی با سامانه پژوهشی را برگزار نمود.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت



 [ 11:46:00 ق.ظ ]





  هفته پژوهش   ...

بازدید طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) آباده طشک از نمایشگاه کتاب و آثارعلمی طلاب و اساتید

1513489067_.jpg

1513489068_.jpg

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت



[یکشنبه 1396-09-26] [ 09:09:00 ق.ظ ]






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما